i need this very awesome bag.


bild. genom ebba.

jag behöver den här åh-så-snygga-väskan från mulberry. verkligen behöver liksom!

för precis som hotspot skriver, så är denna alexa helt enkelt en "upphottad" och "moderniserad" version av den (något tråkiga) klassikern bayswater. mitt problem med bayswater är, och har alltid varit, just att den är på tok för klassisk (och tråkig) för mig. och jag har därför aldrig heller förstått mig på fascinationen kring den. alexa däremot är både fräsh, skitsnygg, otråkig och har axelrem (vilket tråkbayswater saknar). awesome!

den stora kommentarfrågan i modebloggosfären är just nu: var finns alexa och hur får man tag på henne?
och min stora fråga är: vad kommer alexa att kosta? vågar man kanske gissa på någonstans kring 650€ - det är ju trots allt vad man får punga ut för en tråkbayswater. jag kan sträcka mig till 700€. den är trots allt sjukt-helvetes-snygg!

Kommentarer
Postat av: Louise

Våga inte förolämpa min väska! ;) Okejdå, jag kan hålla med om att den är liteminilite förutsägbar, men ack så klassisk!

2009-09-18 @ 18:16:01
URL: http://louiseterling.se
Postat av: Anastasia

haha, men just precis. den är ack så klassisk, vilket inte alls tilltalar mig :) så din väska behöver inte alls känna sig förolämpad. den kan bara fortsätta med att känna sig klassisik.

2009-09-19 @ 13:46:10
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0