just exakt precis nu.



jag har funnit hemtentsstudiero på ett café långt bort från mitt hus. trådlöst nätverk finns, kaffet är gott, tapeterna är fina och det finns inga skrikande barn så långt ögat kan nå. alldeles strålande faktiskt.

mitt pluggsällskap blev dock just fågelbajsad på medan han var ute, så han har dragit sig tillbaka för lite tillfräshning. högst förståeligt. men samtidigt försvann också studiedisciplinen och nätet känns plötsligt mycket mer lockande än diverse word-dokument. suck alltså, jag vill ju bara få det här gjort och sedan få ha lite fredag. det vore trevligt.

later då, när jag antingen har fått något mer gjort eller bara säckat ihop.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0