no fun, just work.

jag inser att tentauppgifterna drar ut på tiden och att jag knappast lär hinna på dansklass idag. så himla tråkigt. men samtidigt så inser jag att jag är så öm precis överallt efter måndagens och tisdagens klasser, att det kanske är lika bra att jag inte ger mig på några fysiska aktiviteter idag. jag kan ju trots allt knappt sätta mig ner utan att grimasera av smärta. ännu mindre kan jag nog böja mig ner till golvet. om jag över huvud taget kan böja mig ner alls. det är nog lika bra att mina förkrympta senor och muskler får vila, och istället kan jag aktivera en hjärncell eller två. dem har jag sällan träningsvärk i, om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0