tills om ett litet tag.

om ett litet tag slår jag om till 22 och blir då ett helt år klokare. och då man har blivit ett helt år klokare brukar man oftast på något sätt fira. och om man har blivit riktigt riktigt klok får man ibland också önska sig gåvor. och jag känner att jag detta år har uppfyllt kravet för att få önska mig något. så here it comes. för att fira den nya klokheten - önskelistan.

ett nytt objektiv.
finns t.ex. här.

redbull till min dator.
finns här.

böcker med mjuka pärmar.
anna gavalda - jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans. här.
jenny downham - innan jag dör. här.
james frey - tusen små bitar.
stephenie meyer - om jag kunde drömma, här. när jag hör din röst, här. ljudet av ditt hjärta, här.
vladimir nabokov - lolita. här.
joyse carol oates - dödgrävarens dotter. här.
helena henschen - i skuggan av ett brott. här.

upplevelser.
biljett till pete doherty på debaser, stockholm.
biljett till fever ray på cirkus, stockholm. parkett, ståplats, givetvis.

världens finaste kaninlampa.
en vit, tack. här.

ringar från björg jewellery.
finns bl.a. här.

så, det var nog det. lite inspiration liksom, tills om ett litet tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0