ibland har jag växtvärk i benet och tovigt hår.


pic. unknown.

det är kallt hemma hos mig eftersom jag glömde att stänga fönstret innan jag gick till skolan.
jag har jobbat i en och en halv dag med något som jag fick inse bara var att kasta bort.
jag har växtvärk i vänster ben och en enorm tova i håret.
jag tillagar omelett till middag (och till frukost) för tredje dagen i rad.
jag önskar mig en stor påse godis.
jag är hungrig.
jag är trött.


men jag är ändå på ganska bra humör. och tänker nu avnjuta min omelett till premiäravsnittet av gossip girl. och sedan läsa högst opolitiska bloggar, och tidningar som aktiverar högst två hjärnceller vid läsning.

och sedan, om jag fortfarande är vaken, kanske jag gör lite skolnytta. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0