från det stora landet i öst.

för ungefär 10 dagar sedan var jag någonstans där det såg ut så här.


när 2009 skulle slå om till 2010 flydde vi storstaden för lite nyårssemester långt bort från civilisationen. vi bodde här.


vi hade nyårsfest med maskerad och så mycket mat att festen fick fortsätta i tre dagar innan vi hann äta upp allt.


här har klockan precis har slagit 12, och landsherren medvedev sade nog något roligt i tv-rutan.


vi hade utomhusdisco.

sedan åkte vi nattskridskor på en sjö, och drack champange tills det blev morgon.


min kusin är absolut världens sötaste unge.










vår hall var festligt tapetserad med gamla bokomslag.
























i tre dagar vaknade jag upp i detta rum och tänkte att så underligt det är att taket är tapetserat med en likadan tapet som väggarna.


herrarna i vårt semestersällskap hade för vana att stiga upp klocka 6 och bege sig ut för att isfiska. underligt intresse, ansåg jag.




min moster.


ja, här bodde vi alltså.








en kväll började grannens bastu brinna. dagen efter åkte vi hem. inte för att bastun brann alltså, utan för att det helt enkelt var dags.

Kommentarer
Postat av: Kris

Du är så väldigt jätteduktig Stacy!



2010-01-11 @ 00:48:02
URL: http://www.kristinanilsson.net
Postat av: Josephine

i löv löv löööv bilderna!!

snart ses vi <3 det tycker jag alltså. ^^

2010-01-11 @ 01:00:39
URL: http://itsfashionablylate.blogspot.com/
Postat av: sanna

Underbara bilder stacy!!!!!! Helt underbara!!!! roligt att se bilder från ryssland, nästa gång vill jag följa med!!!

2010-01-11 @ 12:04:30
Postat av: Therese

Grymt snygga bilder!!!

2010-03-11 @ 09:09:13
URL: http://theresesandfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0