i kissed a girl and i liked it

hej mina fina läsare. kommer ni ihåg igår så nämnde jag katy perry och hennes låt som jag inte kunde sluta lyssna på? sen blev jag nyfiken på vad det var för brud som egentligen gjorde så där farliga låtar som satte sig på hjärnan så lätt och vägrade att släppa. och visst fann jag henne. och hej vad damen är gorgeous. så där att jag nästan blir lite knäsvag. hon har så där fantastiskt stora bambi-ögon och är hemskt snygg i håret. och så påminner hon lite om zoe dechanel ibland (som också har stora fina bambi-ögon), och är bara överlag hemskt söt. visst? titta bara själva;

image55

image56

image57

image58

image59

image60

image61

image62
alla bilder från damens myspace. här.

... visst är hon något så fantastiskt söt? oh!

Kommentarer
Postat av: lydia

jätte söt =3

2008-05-13 @ 12:29:47
URL: http://www.zoulsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0